TBS Katowice - Osiedle Bulwary Rawy Strona Główna TBS Katowice - Osiedle Bulwary Rawy
Forum TBS Katowice osiedle "Bulwary Rawy" dzielnica Zawodzie w Katowicach

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload
 Ogłoszenie 
Koniecznie powiadom swojego sąsiada o tej stronie...


Poprzedni temat «» Następny temat
Panele
Autor Wiadomość
adminek 
Administrator


Etap Osiedla: II / III
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 297
  Wysłany: 2008-01-09, 02:56   Panele

U mnie na dzie? dobry zacz??o si? od problemu z panelami w 1 z pokoi - na ?rodku pokoju panel ewidentnie by? ni?ej ni? ??czenie z s?siednim panelem - podobno to p?kni?te pi?ro panela i ma by? wymienione - pytanie tylko kiedy...

Jakie macie panele w domu? Bo u mnie sa 2 rodzaje - g?adkie (?liskie) i szorstkie (chropowate).
Ostatnio zmieniony przez Eve 2009-09-11, 17:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
arczi 

Etap Osiedla: II / III
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 169
Skąd: 6A, Katowice
Wysłany: 2008-01-09, 19:23   

U mnie w 6a, sa tylko szorstkie ale jak najbardziej w stanie dobrym, za to sciany pekaj?.
 
 
     
adminek 
Administrator


Etap Osiedla: II / III
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 297
Wysłany: 2008-01-09, 20:56   

a gdzie Ci ?ciany p?kaj?? Bo ja te? w 6a mieszkam - 3 pokoje mam...
_________________
Służba Cywilna - Portal Oraz Forum Pracowników
http://www.sluzba-cywilna.pl/

... Dla Niektórych Mądre Nie Znaczy Dobre ...
 
     
arczi 

Etap Osiedla: II / III
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 169
Skąd: 6A, Katowice
Wysłany: 2008-01-09, 21:20   

smog napisał/a:
a gdzie Ci ?ciany p?kaj?? Bo ja te? w 6a mieszkam - 3 pokoje mam...


W kuchni przy drzwiach w samym rogu sufit p?ka ze ?cian? nawet kawa?ek juz odpad?, w ?azience w okolicach toalety dok?adnie nad ni? ??czenie p?yt gipsowo-kartonowych z ?cian? za toalet? kreska juz oko?o 60 cm, dalej pewno p??niej poleci :-(

Zapomnia?em doda? ?e mam 2 pokoje.
 
 
     
adminek 
Administrator


Etap Osiedla: II / III
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 297
Wysłany: 2008-01-10, 09:31   

mnie najbardziej wkurzaj? te kartonowe ?cianki oddzielaj?ce pok?j du?y od ma?ego i kuchnia/?azienka - ani na tym nic nie powiesisz a jak mocniej sie oprzesz to w oka mgnieniu b?dziesz mia? dodatkowe drzwi wej?ciowe...
_________________
Służba Cywilna - Portal Oraz Forum Pracowników
http://www.sluzba-cywilna.pl/

... Dla Niektórych Mądre Nie Znaczy Dobre ...
 
     
arczi 

Etap Osiedla: II / III
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 169
Skąd: 6A, Katowice
Wysłany: 2008-01-10, 09:45   

Co do ?cianek to masz racje u mnie jak si? otwiera drzwi wej?ciowe to jest za nimi ?cianka gipsowa i ju? na 2 dzie? po odbiorze w ?cianie klamka zrobi?a dziur?, bo drzwi nie maj? ?adnej blokady, za to w?a?nie w tej chwili wyszed? pan od regulacji okien, poniewa? w kuchni nie mo?na by?o zamkn?? okna.
 
 
     
adminek 
Administrator


Etap Osiedla: II / III
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 297
Wysłany: 2008-01-10, 09:49   

haha, ja z drzwiami wej?ciowymi zrobi?em to samo - wnosi?em paczke z meblami i drzwi waln??y o ?ciane - dziurka oczywi?cie jest - mogli jakie? ograniczniki w pod?ogach pomontowa?...
_________________
Służba Cywilna - Portal Oraz Forum Pracowników
http://www.sluzba-cywilna.pl/

... Dla Niektórych Mądre Nie Znaczy Dobre ...
 
     
arczi 

Etap Osiedla: II / III
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 169
Skąd: 6A, Katowice
Wysłany: 2008-01-10, 10:37   

Jak u was z wentylatorami czyli nadmuchem ?wie?ego powietrza u mnie w du?ym a szczeg?lnie w ma?ym to tak dmucha ?e jak si? siedzi blisko to mo?na zmarzn?? a szum jakbym sobie wentylator w domu za??czy?, w kuchi i ?azience nie jest ju? tak ?le.
 
 
     
L4MB3RT 

Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 7
Skąd: 2A Katowice
Wysłany: 2008-01-10, 10:46   

Z wentylacja to jest tak, ze po pewnym czasie zostanie wyregulowana - u mnie w 2A na poczatku tez tak mocno dmuchalo, po 2 miesiacach przyszli panowie specjalisci z aparatura, cos pomierzyli przykrecili i zaplombowali. Teraz dmucha spokojnie i nie wydaje zadnych dzwiekow.
 
     
adminek 
Administrator


Etap Osiedla: II / III
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 297
Wysłany: 2008-01-10, 10:48   

U nas szumi tylko w ma?ym pokoju a tak to spoko, w sumie nie narzekam na to bo na poprzednim mieszkaniu mia?em g?o?niej... ci?gle kaloryfery s? w??czone wi?c nie wiem czy bardzo wych?adza mieszkanie... w ma?ym pokoju jak wy??cze kaloryfer to do?? ch?odno si? robi...
_________________
Służba Cywilna - Portal Oraz Forum Pracowników
http://www.sluzba-cywilna.pl/

... Dla Niektórych Mądre Nie Znaczy Dobre ...
 
     
arczi 

Etap Osiedla: II / III
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 169
Skąd: 6A, Katowice
Wysłany: 2008-01-10, 10:50   

L4MB3RT napisał/a:
Z wentylacja to jest tak, ze po pewnym czasie zostanie wyregulowana - u mnie w 2A na poczatku tez tak mocno dmuchalo, po 2 miesiacach przyszli panowie specjalisci z aparatura, cos pomierzyli przykrecili i zaplombowali. Teraz dmucha spokojnie i nie wydaje zadnych dzwiekow.


No to mnie pocieszy?e?, bo dla mnie jest to uci??liwe nawet nie tyle ha?as, co ilo?? zimnego powietrza wdmuchiwana do ?rodka.
 
 
     
adminek 
Administrator


Etap Osiedla: II / III
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 297
Wysłany: 2008-01-10, 10:51   

Ciekawe jak przez te nawiewy wyjd? op?aty za logotermy (ogrzewanie) - L4MB3RT du?o p?acicie za centralne / ciep?? wod
_________________
Służba Cywilna - Portal Oraz Forum Pracowników
http://www.sluzba-cywilna.pl/

... Dla Niektórych Mądre Nie Znaczy Dobre ...
 
     
arczi 

Etap Osiedla: II / III
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 169
Skąd: 6A, Katowice
Wysłany: 2008-01-10, 10:57   

Ja za grudzie? za CO mam 52,98 a za stycze? to chyba planowane 117,75 a za wod? jak narazie licz? 4 m3 na osob
 
 
     
adminek 
Administrator


Etap Osiedla: II / III
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 297
Wysłany: 2008-01-10, 11:02   

No ciekawe tylko jak to wyjdzie w rozliczeniu - u mnie ciagle chodza klaoryfery bo bez tego zimno jest w domu...
_________________
Służba Cywilna - Portal Oraz Forum Pracowników
http://www.sluzba-cywilna.pl/

... Dla Niektórych Mądre Nie Znaczy Dobre ...
 
     
L4MB3RT 

Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 7
Skąd: 2A Katowice
Wysłany: 2008-01-10, 11:10   

Z tym ogrzewaniem/ciepla woda to u mnie jest tak - nie otrzymalismy jeszcze rozliczenia, takie ponoc bedzie dopiero na wiosne, wiec place ile mi tam zaproponowano wraz z czynszem. Jestem w pracy wiec nie mam rozliczenia pod reka, stad nie napisze ile dokladnie.

Nawet jak rozliczenie bedzie, to nie bedzie ono wiarygodne - mieszkanie odebralem 28 grudnia 2006, mieszkac zaczalem od poczatku marca 2007, wiec w zasadzie przez cala poprzednia zime nie grzalem, nie wpominajac juz, ze ubiegloroczna zima grzania nie wymagala... u mnie jak nie grzeje temperatura utrzymuje sie na poziomie ok 21stopni przy temp. na zewnatrz w okolicach 0 - wydaje sie ze to wynik bardzo dobry. Ogolnie te mieszkania sa bardzo cieple i dobrze izolowane. U mnie kuchnia i lazienka grzania nie wymaga wcale, grzeje tylko w pokojach (2).

Mieszkam sam, wiec licze ze mi cos zwroca jak juz rozliczac sie beda chcieli :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

• POLECAMY FORUM INTERNETOWE Osiedle Sławka - Katowice
Warszawa - Sushi dowóz DOSTAWA
Restauracja Sushi Warszawa Ochota
Służba Cywilna - Portal oraz Forum Pracowników
Klub Fiat 500 - Polska Strefa FIATA 500

Fryzjer Katowice Zawodzie

Kurs Prawo Jazdy kat. B - Katowice
Kwiaciarnia Katowice Rajski Ptak
Pozycjonowanie stron WWW
SUSHI Pruszków Restauracja
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13