TBS Katowice - Osiedle Bulwary Rawy Strona Główna TBS Katowice - Osiedle Bulwary Rawy
Forum TBS Katowice osiedle "Bulwary Rawy" dzielnica Zawodzie w Katowicach

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload
 Ogłoszenie 
Koniecznie powiadom swojego sąsiada o tej stronie...


Poprzedni temat «» Następny temat
Pękające ściany
Autor Wiadomość
adminek 
Administrator


Etap Osiedla: II / III
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 297
  Wysłany: 2008-01-10, 11:46   Pękające ściany

mnie nie p?kaj? ale wiem ?e u arcziego to wyst?puje...
_________________
Służba Cywilna - Portal Oraz Forum Pracowników
http://www.sluzba-cywilna.pl/

... Dla Niektórych Mądre Nie Znaczy Dobre ...
Ostatnio zmieniony przez Eve 2009-09-11, 17:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
NeO 
Gospodarz budynku


Etap Osiedla: III
Wiek: 34
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 89
Skąd: 6B Katowice
Wysłany: 2008-01-13, 18:29   

peka peka i chyba bedzie pekac bo bud jest nowy i jeszcze osiada wiec pekajace sciany przez kolejny rok moim zdaniem bedzie normalnoscia :-)
 
     
MMA 


Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 69
Skąd: się tu wziąłem
Wysłany: 2008-01-15, 16:06   

Uwierzcie ?e ?ciany b?d? p?kac, szczeg?lnie w miejscach ??cze? p?yt G-K. Zg?aszajcie to w TBSie. Przyjd? fachmany po?o?? siatk? i paskudnie wam to zagipsuj?. Je?eli ?ciana jest bia?a pomaluj? w?asn? farb? je?eli innego koloru trzeba miec ten odcie?.
_________________
PERSONA NON GRATA
 
     
Eve 
Administrator

Wiek: 30
Dołączyła: 08 Sty 2008
Posty: 180
Skąd: 6A Katowice
Wysłany: 2008-01-16, 18:33   

smog napisał/a:
mnie nie p?kaj? ale wiem ?e u arcziego to wyst?puje...
Kochanie poczekaj... jeszcze tylko kilka nocy i zaczn? p?ka? :P
 
 
     
arczi 

Etap Osiedla: II / III
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 169
Skąd: 6A, Katowice
Wysłany: 2008-01-16, 19:43   

Hi Hi ja za ?cian? prawie ale was nie s?ychac wi?cej werwy i ?ycia prosz
 
 
     
adminek 
Administrator


Etap Osiedla: II / III
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 297
Wysłany: 2008-01-16, 19:46   

Haha, mi?dzy naszymi mieszkaniami jest jeszcze mieszkanie s?siad?w - poza tym my ?pimy w ?rodkowym pokoju (mamy 3) :-)
_________________
Służba Cywilna - Portal Oraz Forum Pracowników
http://www.sluzba-cywilna.pl/

... Dla Niektórych Mądre Nie Znaczy Dobre ...
 
     
arczi 

Etap Osiedla: II / III
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 169
Skąd: 6A, Katowice
Wysłany: 2008-01-16, 22:45   

Wiem ?e macie 3 ale zawsze mo?na wyj?? na balkon... :lol:
 
 
     
adminek 
Administrator


Etap Osiedla: II / III
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 297
Wysłany: 2008-01-16, 22:51   

takie rzeczy to tylko w erze :-D haha, ewentualnie w nocy :lol:
_________________
Służba Cywilna - Portal Oraz Forum Pracowników
http://www.sluzba-cywilna.pl/

... Dla Niektórych Mądre Nie Znaczy Dobre ...
 
     
arczi 

Etap Osiedla: II / III
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 169
Skąd: 6A, Katowice
Wysłany: 2008-01-17, 00:35   

Pr?dzej w erze jak w nocy Pozdrowionka.
 
 
     
adminek 
Administrator


Etap Osiedla: II / III
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 297
Wysłany: 2008-01-17, 00:36   

Spoko,daje rade :-)
_________________
Służba Cywilna - Portal Oraz Forum Pracowników
http://www.sluzba-cywilna.pl/

... Dla Niektórych Mądre Nie Znaczy Dobre ...
 
     
Eve 
Administrator

Wiek: 30
Dołączyła: 08 Sty 2008
Posty: 180
Skąd: 6A Katowice
Wysłany: 2008-01-17, 09:11   

Panowie chyba troch? zbaczacie z tematu :-D
 
 
     
arczi 

Etap Osiedla: II / III
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 169
Skąd: 6A, Katowice
Wysłany: 2008-01-17, 09:21   

Na tak pani moderator ale ?ciany pekaja i dlatego wszystko s?ychac po cz??ci ma to zwi?zek ale obiecujemy popraw
 
 
     
dee 


Dołączyła: 14 Sty 2008
Posty: 108
Skąd: z 22-go piętra :P
Wysłany: 2008-01-17, 10:06   

arczi napisał/a:
Hi Hi ja za ?cian? prawie ale was nie s?ychac wi?cej werwy i ?ycia prosz?.

Hmmm... czyzbys byl ciekawy jak (wsp??)zyja twoi sasiedzi? :shock: ;-)
_________________

http://www.tesab.republika.pl/
 
 
     
dagii_ 
Gospodarz budynku


Wiek: 33
Dołączyła: 14 Sty 2008
Posty: 140
Skąd: 6B/5
  Wysłany: 2008-01-17, 12:36   

ha...mnie tez interere jak zyja mieszkancy a niestety obok jeszcze nikt nie mieszka a na przeciw jakies starsze panstwo;) swoja droga mi juz pekaja sciany chba wszedzie;P
 
 
     
dee 


Dołączyła: 14 Sty 2008
Posty: 108
Skąd: z 22-go piętra :P
Wysłany: 2008-01-17, 12:40   

to dowodzi tylko tego, ze dobrze wam sie (wspol)zyje na nowym mieszkaknku ;) :lol:
_________________

http://www.tesab.republika.pl/
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

• POLECAMY FORUM INTERNETOWE Osiedle Sławka - Katowice
Warszawa - Sushi dowóz DOSTAWA
Restauracja Sushi Warszawa Ochota
Służba Cywilna - Portal oraz Forum Pracowników
Klub Fiat 500 - Polska Strefa FIATA 500

Fryzjer Katowice Zawodzie

Kurs Prawo Jazdy kat. B - Katowice
Kwiaciarnia Katowice Rajski Ptak
Pozycjonowanie stron WWW
SUSHI Pruszków Restauracja
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 13